Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη

Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη, απόσπασμα από Ποίησή μου με τον τίτλο "Ερατώ" "Παίξε ω Μούσα Ερατώ την άρπα την ανθρώπινη αυτήν οπού αγγίζει τις καρδιές των άκαρδων ανθρώπων που είπαν λόγια ερωτικά και λόγια της αγάπης"/Art Nota Kymothoe© Nότα Κυμοθόη

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ" ΠΟΙΗΣΗ



Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ
ΠΟΙΗΣΗ
ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
φωτογραφία Νότα Κυμοθόη

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ
ΠΟΙΗΣΗ

Θεέ μου...
Μιλάω γι' αγάπη και φως
με την ελπίδα της συνεχούς ροής
εκεί, οπού δε σωπαίνει μέσα μου
στο πνιχτό μαύρο του τίποτα...
Εκεί, οπού όλα τ΄απόνερα χρόνια
καθάρισαν τους ρύπους της ψυχής.
Ξέβγαλαν την πίκρα μου μόνο με φως.
Ξέπλυναν με αγάπη την ερημιά μου...
Εκεί, οπού οι αποσκευές τους είχαν μόνο ψέματα
Εκεί, οπού δεν είχαν μήτε ένα ψυχουλάκι για τα πουλιά
Εκεί, οπού ερχόταν το λευκό περιστέρι σου γοργά
και ρουφούσε όλο το δάκρυ μου σιωπηλά
κι έρχονταν πάλι τα πουλιά κι άφηναν το τραγούδι τους
στη θλιμμένη αυλή των αγγέλων...
Θεέ μου...
Εκεί, κι εδώ κι ολούθε
Ακούω όλους τους ήχους από φτερά
Αισθάνομαι την παγωνιά του αγέρα 
καθώς με πλέψεις περνούν βιαστικά...
Εκεί, μέσα στου τίποτα την θλιβερή μοναξιά 
καθώς ο Λόγος Σου έκανε τη σιωπή μου ν΄ανθίσει
Εκεί, άφησέ με κι απόψε ταπεινά
ένα εντελβάϊς ν' απιθώσω στα κουρασμένα σου πόδια...
Πνευματικά δικαιώματα © 2015 Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "Ο Λόγος Σου" Ποίηση© Nότα Κυμοθόη 


Δεν υπάρχουν σχόλια: