Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη

Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη, απόσπασμα από Ποίησή μου με τον τίτλο "Ερατώ" "Παίξε ω Μούσα Ερατώ την άρπα την ανθρώπινη αυτήν οπού αγγίζει τις καρδιές των άκαρδων ανθρώπων που είπαν λόγια ερωτικά και λόγια της αγάπης"/Art Nota Kymothoe© Nότα Κυμοθόη

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Νότα Κυμοθόη "Ζωγραφική"


     Νότα Κυμοθόη "Ζωγραφική"
Αναρτώ δυο έργα ζωγραφικής μου πολύ αγαπημένα,

 τα οποία αρέσουν σε πολλούς φιλότεχνους κι έχουν εκτεθεί σε πολλές ομαδικές εκθέσεις, στις οποίες έλαβα μέρος.
artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
                                                                  Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
                                               ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
                                          
                                       Πνευματικά δικαιώματα © Νότα Κυμοθόη
Το εικαστικό έργο μου αυτής της εικόνας, είναι  μέρος από το όλο έργο ζωγραφικής μου κι είναι ελαιογραφία σε καμβά...
artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
                                                       Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
                                               ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
                                       
                                       Πνευματικά δικαιώματα © Νότα Κυμοθόη
Ένα εικαστικό έργο μου πολύ αγαπημένο, εμπνευσμένο από μια μικρή φωτογραφία που είχε στο δωμάτιό μου η μητέρα μου, όταν ήμουν μικρό κοριτσάκι. Έχω κάνει τις δικές μου παραλλαγές... Είναι ελαιογραφία σε καμβά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: